Wednesday, December 16, 2009

Hotii de la CIRMA (Service autorizat Nokia)

Dupa 10 luni de la cumpararea ultimului telefon, un Nokia 5800 XpressMusic, odata cu venirea frigului, s-a stricat. Din cauza temperaturii scazute display-ul afisa niste linii orizontale. M-am hotarat sa ma folosesc de garantia Nokia, asa ca l-am dus pe Stefan cel Mare, la sediul CIRMA si dupa ce am stat la coada vreo 15 minute, un nene pe la 200 kg, sictirit (probabil ca si el realiza cat de jalnic e sa ajungi la 50 de ani, fara sa fi realizat ceva in viata) a luat telefonul in scarba si s-a uitat la el. Dupa ce m-a intrebat cum ma cheama pentru a completa actele, a reusit sa-mi poceasca numele desi ii pusesem buletinul in fata (chiar nu iti trebuie macar 4 clase ca sa lucrezi acolo?).

La 3 zile de la eveniment, primesc mesaj de la ei, pentru a ma prezenta in vederea ridicarii telefonului. Pentru prima data eram incantat de promptitudinea unui serviciu gratuit romanesc. Ajuns acolo insa, am aflat ca garantia imi fusese anulata pe motiv ca terminalul intrase in contact cu lichide. Hmm .. nu-mi aduc aminte sa-l fi scapat in piscina. Mereu sunt extra-atent.

Explicatia lor a fost urmatoarea: “Stiti .. contact cu lichide nu inseamna ca ati turnat apa pe el .. poate a stat in abur sau v-a transpirat mana pe el”.

-WTF ??!! Adica efectiv voi anulati garantii pe motivul asta, tinand cont ca vara inevitabil e cald si imi transpira mana pe telefon, iar iarna se face condens pe el daca vorbesc pe strada si dupa, il bag in buzunar sau intru intr-un magazin.

Tanti angajata de la CIRMA, debusolata, incerca sa ma convinga de faptul ca efectele fizice nu se intampla la fel pe toata planeta si ca este posibil ca daca intru de la frig la cald sa nu apara condensul daca sa spunem .. mi-as lua un telefon nou, model identic.

Dupa aceeasi idee, ma intreb, unde pe Terra trebuie sa ma duc sa ma bucur de anti-gravitatie ?

Bineinteles, ca s-au oferit sa-mi repare mobilul pentru o suma nu foarte modica (ca doar ei mi-au anulat garantia). Cei de la OPC (Oficiul pentru Protectia Consumatorului) mi-au spus ca nu prea au ce sa le faca fara ca eu sa ma duc la un alt service autorizat pentru a cere o contra-expertiza (si aceea platita, bineinteles) dar ca nu sunt primul in aceatsa situatie.

Nu este prima experienta nefericita cu CIRMA, dar este prima despre care m-am hotarat sa scriu, cu speranta ca intr-o zi se va sesiza cineva de magariile care se fac intr-unul din putinele service-uri autorizate Nokia. Se anuleaza garantii pentru ca mai tarziu sa ceara o tona de bani pe reparatii. Practic ei iau bani din 3 surse. De la Nokia EU pentru asigurarea service-ului, pentru anularea garantiilor si bani de la client pentru reparatia in sine. Foarte urat .. dar pur romanesc.

RazvanG

[Via http://razvang.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment